5/5 - (1 امتیاز)

درباره کمپانی جم GEM ایتالیا

در این محتوا قصد داریم درباره کمپانی جم GEM ایتالیا صحبت کنیم. کمپانی GEM یک تولید کننده و توزیع کننده تجهیزات پزشکی ایتالیایی است. شرکت GEM ایتالیا در سال 1994 با فرهنگ کسب و کار اساساً مبتنی بر تحقیق، توسعه، تولید و بازاریابی تجهیزات پزشکی نوآورانه تاسیس شد.

در سال 1995 کمپانی GEM یک چسب جراحی مصنوعی گلوبرن را راه اندازی کرد. پس از آن، GEM شروع به تولید گلوبرن 2، نسل دوم محصول با فرمول جدید کرد که امکان استفاده درون عروقی را نیز فراهم می کند. در سال 1998 هر دو محصول گواهینامه CE را برای استفاده داخلی دریافت کردند. در حال حاضر، Glubran 2 در سراسر جهان به دلیل تنوع و کاربردهای مختلف مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. علاوه بر این، کمپانی جم چندین دستگاه کاربردی Glubran 2 را طراحی و تولید کرده است که استفاده از آن را تسهیل و افزایش داده است.

در سال 2007 جم یک چسب مصنوعی برای پوست بنام Glubran Tiss را عرضه کرد. در سال 2015 نسل دوم این محصول با نام گلوبرن تیس 2 به بازار معرفی شد. امروزه گلوبرن 2 و گلوبرن تیس 2 و همچنین دستگاه های کاربردی آنها در بیش از 40 کشور در سراسر جهان توزیع می شوند.

کمپانی جم GEM ایتالیا، با تمرکز کلیدی بر توسعه MD های نوآورانه، یک شرکت مبتنی بر تحقیقات است که نقش مهمی در یک بازار به طور فزاینده پیچیده ایفا می کند.

درباره کمپانی جم GEM ایتالیا - شرکت جم ایتالیا - شرکت GEM ایتالیا - جم - GEM

گواهینامه های کیفیت کمپانی جم GEM ایتالیا

GEM srl گواهینامه های کیفیت زیر را که توسط خدمات محصول TUV در سال 2006 منتشر شد، دریافت کرد:

  • EN ISO 13485:2016
  • UNI EN ISO 9001:2015
  • برنامه حسابرسی واحد پزشکی (MDSAP)


گواهینامه های محصولات کمپانی جم GEM ایتالیا

تجهیزات پزشکی مثل کنترل قطرات چسب جراحی گلوبرن 2  (Drop Control Device) Glubran 2، Glubran Tiss، Dispensing Tip،  دارای گواهینامه CE 0373 (Istituto Superiore della Sanità Italiana) هستند.

کاتتر برای لاپاراسکوپی، دستگاه اسپری و گلوتک دارای گواهینامه CE 1936 (TÜV Rheinland) هستند.

همه دستگاه ها مجوز کانادا، TGA استرالیا و Anvisa را دریافت کردند.